Efekty hula hop – kręcenie hula hop na płaski brzuch

Która z was, drogie mamy, nie szuka najlepszego sposobu na pozbycie się zbędnych kilogramów i poprawienie wyglądu brzucha po ciąży? Przecież każda z nas pragnie znowu swobodnie założyć bikini i być zadowolona ze swojego ciała.

BEmama w kategorii zdrowie i fitness poleca kręcenie hula hop : każda mama może osiągnąć rewelecyjne efekty hula hop.


Hula hop – która z was nie pamięta zabawki z dzieciństwa, kręcenie kółkiem było kiedyś wielką frajdą, a teraz każda mama po urodzeniu dziecka może posłużyć się hula hop w procesie modelowaniu sylwetki, chudnięcia i odzyskiwania płaskiego brzucha.

widehoopa2jinpoli Efekty hula hop   kręcenie hula hop na płaski brzuch

Kręcenie Hula hop – podstawy w BEmama

.
Hula hop to obręcz, którą wykorzystujemy do ćwiczeń. Wykonuje się je kręcąc hula hop wokół talii, bioder a także innych części ciała. Istotą jest utrzymanie koła w ruchu przez dłuższy czas.

Jakie efekty hula hop?

Ćwiczenia z użyciem hula hop są rewelacyjnym sposobem na wymodelowanie brzucha, wzmocnienie mięśni brzucha, pośladków oraz pleców. Regularne ćwiczenia gwarantują super efekty – najbezpieczniej jednak ćwiczyć ok 30min dziennie., po 15min w każdą stronę.

 

Początkowo kręcenie hula hop może wydawać się trudne, szczególnie jeśli zaopatrzymy się w kółko – zabawkę dla dzieci z hipermarketu. Dodatkowo przy kręceniu takim kółkiem nie będzie widać szczególnych efektów. Żeby rozpocząć przygodę z hula hop i odchudzić swoją talię powinnyśmy zaopatrzyć się w profesjonalne kółko wyposazone w kulki masujące, które wspomagają spalanie tłuszczu i wzmacnianie mięśni brzucha. Takie kółko jest też doskonałym sposobem na pozbycie się tak zwanych “boczków”. Przy regularnych ćwiczeniach mama wkrótce po porodzie może cieszyć się super sylwetką i wrócić do swoich dawnych wymiarów w sposób łatwy i przyjemny (no może jeszcze czasami trzeba dodać do tego dobrze zbilansowaną dietę, jeśli mama w ciąży przytyła sporo.) W trakcie kręcenie kólkiem można spalić ok 4 -5 kcal na minutę, zależy od wagi kółka i wysiłku włożonego w kręcenie. Jeśli koło spada i musisz je podnosić – nie martw się , wkrótce się nauczysz a podnoszenie to tez ćwiczenie… Ja jestem wielką fanką hula hop.

Gdzie kupić dobre hula hop

Koła hula hop można kupić w sklepach sportowych, większy wybór oczywiście w sklepach internetowych. Spory wybór jest też na allegro. Jest ich wiele rodzajów – ja polecam te duże, ciężkie obręcze hula hop z kulkami masującymi. Ich jedyną wadą jest składanie i rozkładanie – niestety po jakimś czasie ćwiczeń, łączenia zaczynają nieprzyjemnie skrzypieć.

Moja przygoda z hula hop.

Moje początki z hula hop jinpoli.

Kupiłam kółko w hipermarkecie i nie potrafiłam nim kręcić, nawet po obciążeniu. Teraz tym kółkiem bawi się moje dziecko. Zamówiłam więc profesjonalne koło hula hop firmy jinpoli z kulkami masującymi o średnicy 110 cm i wadze 0.75 kilograma.
hulahopstep1 Efekty hula hop   kręcenie hula hop na płaski brzuch
Od tego momentu było już tylko lepiej. Na początku byłam dumna z siebie, jeśli udawało mi się kręcić przez ok 2-3 minuty, jednak po tygodniu było to już 15 min kręcenia non stop, a po dwóch nawet do 1 godziny. W pierwszych dwóch tygodnia pojawiły się siniaki jednak nie przejmowałam się nimi i ćwiczyłam hula hop dalej. Po krótkim czasie siniaki zniknęły i już się nie pojawiają.

Jak kręcić hula hop – cel : płaski brzuch

Kółko trzeba wyczuć, istnieje wiele sposobów kręcenia hula hop. W moim przypadku najczęściej to wypychanie po skosie jednego biodra do przodu w jednej płaszczyźnie. Zazwyczaj musisz wybrać dobrą stronę, większość kobiet potrafi dobrze kręcić hula hop w jedną stronę, a w drugą już gorzej. Zaczynać trzeba od tej „łatwiejszej”.

Ile trzeba czekać na efekty hula hop

Ja efekty zobaczyłam po dwóch tygodniach ćwiczeń. Było to -4cm w talii. Byłam zachwycona. Później kolejne centymetry ubywały już znacznie wolniej, jednak w kilka miesięcy po porodzie udało mi się dobić do 61cm w talii. I wszystko dzięki hula hop. Problemu wagowego nie miałam, a rozstępom zapobiegłam skutecznie w trakcie ciąży, teraz mój brzuch wcale nie wygląda tak, jakbym była mamą i urodziła dziecko.Ćwiczenia z hula hop są dla mnie przyjemnością. Potrafię w czasie kręcenia obejrzeć film lub czytać książkę. Niestety, jak to każda mama, trudno mi wygospodarować czas na kręcenie hula hop. Trzeba unikać kręcenia hula hop, kiedy dziecko bawi się w pobliżu, ponieważ siła uderzenia rozpędzonego hula hop może być bardzo duża i niebezpieczna dla najmłodszych. Należy zapewnić sobie sporo miejsca przy kołach o dużej średnicy. Jako przezorna mama, zazwyczaj zaczynam kręcić, gdy moje dziecko kładzie się już spać.Moje aktualne hula hop to Wide Ring z podwójnymi kukami masującymi także z Jinpoli. Jest znacznie cięższe (1,23 kg) od poprzedniego i kręcenie nim wymaga włożenia w to więcej wysiłku, ale przecież o to chodzi. Prawdopodobnie wkrótce wybiorę któreś z serii Step 3.

Jeśli chodzi o modelowanie brzucha po ciąży próbowałam wielu sposobów (6 weidera, ćwiczenia kardio na PS3, skakanka, twister), ale hula hop, którego ciągle używam, sprawia mi to największą frajdę i ta pasja zostanie ze mną pewnie na lata.

Kręcenie hula hop jest moim zdaniem jednym z najlepszych z ćwiczeń, które mama może wykonywać w domu, dlatego polecam tą metodę w BEmama.

 

BEmama poleca także:

Comments are closed.